lauantai 30. maaliskuuta 2013

Pieniä tuunauksia...

 
Olen pitkään etsinyt olohuoneeseen sivupöytää, vanhaa sellaista. Kirpputoreilla olen käynyt ahkerasti sitä metsästämässä mutta aina tyhjin käsin kotiin tullut. Viime viikolla sitten kävin kiireellä suosikki kirpparillani. Löysin tälläisen vanhan, todella parhaat päivänsä nähneen jakkaran. Tämä ei kyllä vastaa sitä pöytää millaista olin ajatellut mutta saa kelvata sen aikaa kun parempi löytyy.
 
 
 
 
 
Maalasin jakkaran ensin pohjanmaalilla, hiontaa tai kittausta en tehnyt, koska tämä saa olla kulahtaneen ja kolhuisen näköinen. Parin maalikerroksen jälkeen "viimeistelin"  reunat vielä hiomalla ne puhki.
 
 
Ja tässä jakkara saa nyt tönöttää ainakin toistaiseksi.
 
...........
 
 
 
Vanha tuoli, joita pelastin kolme kappaletta työpaikkani kellarinsiivouksen yhteydessä viime kesänä, sai uuden elämän turkoosina.
 
 
...............
 
 
 
 
Tiskirättejä on valmistunut.
 
 
Ja tuliaisiksi vietävät saivat vielä tälläiset "etiketit".
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti