perjantai 16. marraskuuta 2012

Valoja, kynttilöitä, valoja...

Nyt se sitten iski .Nimittäin totaali kyllästyminen tähän pimeyteen. Tiedän, että on aikaista alkaa koristelemaan joulua mutta nämä ovat nyt omalla kohdallani vain valoja, jotka toivottavasti auttavat piristämään
tätä harmautta ja pimeyttä.







Takka on talomme paras asia.  Lämmityksen lisäksi se on ihana tunnelmanluoja. Tästä en luopuisi!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti