sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Sunnuntaita

Loman alkuun kolme päivää. Sitten saa makoilla elokuun puoleen väliin asti :) Opiskelijaelämän parhaat puolet.  Sunnuntaita ollaan saatu taas viettää +26 asteen helteessä, kyllä kelpaa. Vähän sisälläkin joutui olemaan, leivottiin nimittäin heti aamutuimaan poitsun kanssa pullaa. 
 

 
Mun oma lemppari,voisilmäpulla. VOILLA leivottuna ja kaloreitahan EI lasketa.


 
Poitsu otti alkulämpöä omassa pulikointialtaassaan, kun odotetaan vielä merenveden lämpenemistä.
 
 
Kesälläkin puikot heiluvat. Arvaattekos mikä tästä tulee, kun kappaleet yhdistää..? ;)
 
 


 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti