perjantai 8. helmikuuta 2013

Tuoliprojekti


Saimme mieheni isovanhemmilta tälläiset koivutuolit viime vuosisadan alusta. Pinta oli jo parhaat päivänsä nähnyt, niinkuin verhoilukin. No päätinpäs eräs aurinkoinen kesäpäivä alkaa hiomaan tuolia ja sainkin sen puhtaaksi mutta maalaaminen sitten kesti PUOLI VUOTTA!
 
 
 
Tuoli hiottuna.
 
 
 
 
 
 
Tälläisen kankaan löysin Eurokankankaasta, ja se oli todellinen nappivalinta. Tuolista tuli juuri sellainen, kun olin sen mielikuvissa nähnyt.
 


1 kommentti: