perjantai 22. helmikuuta 2013

Hiihtoloman viettoa

Meidän perhe sai viettii yhteisen talvilomaviikon. Noh, olihan se isäntäkin samojen seinien sisällä, mutta edistämässä meidän remppaprojektia. Tuntuu tosin, ettei se ikinä valmistu mutta nyt on jo väliseinää pystysssä ja laatatkin käyty valitsemassa :) Poitsun kanssa me olemme päiviä viettäneet ulkoilemalla, kirppiskierroksella, leipomalla ja alkuviikosta saimme jopa uuden auton, kun isäntä oli vanhan käynyt vaihtamassa. Tässä tämän viikon antia..
 
 
Alkuviikon suojasäiden ansiosta päästiin tekemään lumiukko ja lumilinna tai oikeastaan koti,  koska poikalapsena poitsu teki tietenkin myös autotallin sivuun ;)
 
 
 
Meidän "ottopoika" Willy (7 kk) kävi viihdyttämässä meitä pari päivää. Voi sitä riemun määrää, kun kaksijalkainen juoksee edellä ja nelijalkainen perässä.
 
 
 
Herkuteltukin on :)
 
 
 
 
 
Tiistaina kävin tutustamassa kaupunkimme uuteen lankakauppaan. Mukaan tarttui Teeteen Bambu "tiskirätti-lankaa", josta tälläinen tuli tuotoksena. Lisää näitä on jo tekeillä eri tekniikoilla. Kuvan tiskirätti on virkattu pylväillä. Nämä ovat ihania arjen piristäjiä herkullisten väriensä puolesta.
 
 
Tässä tulossa Novitan Bambu-langalla pidennettynä helmineuleena.
 
 
 
En tiedä, mahdoinko haukata liian ison palan kakkua mutta suunnitelmissa olisi virkata isoäidin neliöitä 120kpl harmaan, valkoisen ja mustan sävyissä. Tässä ensimmäiset seitsemän. Projektin etenemisestä tulee varmasti kirjoitettua jatkossa. Huom! Jos se etenee.. ;)
 
 
Iloista hiihtiksen jatkoa ja odotusta niille joilla se on vasta tulossa. Nautitaan lisääntyvästä valosta ja toivottavasti monista aurinkoisista kevätpäivistä!
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti