Harmaahiiri
tiistai 25. joulukuuta 2012
Pipotuksia
Poitsu sai jälleen uuden pipon. Tämä on "jämälangoista" kudottu 2-kertaisella seiskaveljeksellä ja tuli kyllä lämmin ja talvipuvun väreihin natsaava :)
Itselleni tein pipon Isoveljestä tällä
ohjeella
, pieniä mukailuja tehden.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti