tiistai 25. joulukuuta 2012

Pipotuksia

 
Poitsu sai jälleen uuden pipon. Tämä on "jämälangoista" kudottu 2-kertaisella seiskaveljeksellä ja tuli kyllä lämmin ja talvipuvun väreihin natsaava :)
 
 

 
Itselleni tein pipon Isoveljestä tällä ohjeella, pieniä mukailuja tehden.
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti